Σάββατο, 23 Μαρτίου 2013

I love LOVIE!!!φθηνα καλλυντικα με ποιοτητα


ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΠΡΟΙΟΝΤΑ LOVIE AΠΟ 4-6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ....ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ LOVIE ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΥΡΙΩΣ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΣΥΧΝΑ ΕΚΘΕΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΤΑΘΜΟ Συγγρού-Φιξ του ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓΙΟ ΑΝΤΩΝΙΟ........
ΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ ΤΗΣ LOVIE EXW ΞΕΧΩΡΙΣΕΙ...????
Εχω ξεχωρισει τα κραγιον της εχει παρα πολλες αποχρωσεις και καλη διαρκεια δε τα εχω δοκιμασει αλλα με προκαλουν να τα δοκιμασω διοτι πολλες beauty bloggers τα εκθειαζουν και κοστιζουν μονο 2ΕΥΡΩ..με τετοια κριση να βρισκεις ποιοτητα με καλη τιμη αξιζει κοριτσια....και αν δε θελετε κραγιον εχει και ωραια μανο,ρουζ τα παντα................!!Γενικα τα καλλυντικά της εταιρείας κατασκευάζονται σε εργοστάσια κυρίως του εξωτερικού, όπως Γερμανία, Πολωνία και Αγγλία, ενώ ορισμένα είδη παρασκευάζονται και στην Ελλάδα.Mολις τα παρω τα προιοντα θα τα δειγματισω για να τα δειτε με φωτο...
Σας ευχαριστω που διαβασατε το post  μου φιλακια πολλα ...Eγγραφειται στο μπλοκ μου για να ενημερωνεστε γιαυτα που εχω ανεβασει τα λεμε :)))))

2 σχόλια:

  1. Μαρέσουν και εμένα πολύ τα καλλυντικά της lovie περιμένω να κατέβω αθήνα να πάρω κιάλλα :)
    αν θέλεις γίνε μέλος στο blog μου http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σευχαριστω Σισσυ που εγινες μελος στο μπλοκ μου μολις εγινα στο δικο σου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή